Dag 25 en 26 - Reisverslag uit Malibu, Verenigde Staten van Suzet, Marc, Bente & Tessel Veldman - WaarBenJij.nu Dag 25 en 26 - Reisverslag uit Malibu, Verenigde Staten van Suzet, Marc, Bente & Tessel Veldman - WaarBenJij.nu

Dag 25 en 26

Door: Suzet

Blijf op de hoogte en volg Suzet, Marc, Bente & Tessel

04 April 2016 | Verenigde Staten, Malibu

Dag 25 Morro Bay - Malibu 2 april

Vanmorgen werden we wakker in een grijze wereld, het was zwaar bewolkt. We reden verder over de highway 1, de dikke wolken lieten we achter ons en al snel reden we in de zon en kwamen we door prachtige plaatsjes heen als San Luis Obispo, Avila Beach, Pismo Beach, Santa Barbara en Ventura. Heel mooi hier! En er staan echt prachtige huizen! Je zal er maar wonen, zo aan het strand!! Onderweg zagen we dolfijnen zwemmen in de zee, heel bijzonder! Halverwege de middag kwamen we aan op de camping in Malibu, wouw!! We hebben een prachtige plek met ocean vieuw. Het is hier heeeerlijk weer, zo hoort vakantie te zijn! Wat is dit genieten! We gaan vanavond lekker op tijd op bed en terwijl we daar liggen hebben we de branding van de zee al achtergrond muziek, wat is het toch fantastisch!

Dag 26 Malibu 3 april

Vandaag een heerlijke relax dag. De dag begon stralend en we konden vanuit ons bed walvissen zien zwemmen. Daarna hebben we letterlijk even in de wolken gezeten, maar het was nog wel lekker aangenaam, dus we hebben heerlijk buiten gezeten. De opa's en oma's waren vanavond bij elkaar op de koffie dus kropen we nog even achter de iPad en hebben we met elkaar gefacetimed. Super leuk vonden we! En aan de kreten (vooral van de oma's) aan de andere kant te horen vonden de opa's en oma's het erg leuk om de kleinkids even te zien. Na de middag trokken de wolken weg en toen de meiden even op bed lagen hebben wij heerlijk in de zon gezeten/gelegen. Heerlijk, echt genieten! Vanmiddag nog even op het strand geweest maar het strand was niet echt mooi er lagen veel stenen/rotsen, Bente wilde wel graag zwemmen maar dat hebben we toch maar niet gedaan... Er was verder ook niemand die het water in ging, gelukkig vond Bente het spelen in het zand ook erg leuk, wat dat betreft is het net een klein Suzetje (als ik de verhalen moet geloven) ze at het zand nog net niet op maar verder zat het werkelijk overal! Lang leven de douche... Kids vanavond lekker op tijd op bed, ze sliepen vanmiddag niet lang dan zijn ze morgen heerlijk uitgerust en gaan we naar Los Angeles!

• 04 April 2016 - 07:20

Martje :

Dat was zeker een verassing gisteravond on jullie even te horen en te zien,vooral de meisjes haha .Geniet nog maar even van jullie vakantie het is zo weer voor voorbij.doei doei liefs van mam.

• 04 April 2016 - 08:24

Manon :

Klinkt weer heerlijk, zusje!
    Wat zullen jullie veel foto's en filmpjes hebben!!

Geniet er nog even van!

Liefs, Manon

• 04 April 2016 - 08:26

Julia:

Het was zeker erg leuk om 'live' beelden van jullie te zien! !!
    Maar ook de verslagen blijven leuk om te lezen. .we moeten straks weer afkicken om direct als we wakker zijn niet naar de telefoon te grijpen om te kijken of er al weer iets nieuws op jullie blog staat..haha
    En oh..Suus: Bente net zo'n zandmonster als jij???
    Ik weet niet of Mandy en Sandra deze verslagen lezen maar als ze dit lezen weten ze zich dat van jou vast nog wel te herinneren. ...
    Geniet maar weer de komende dagen.
    -x-

• 04 April 2016 - 12:42

Mandy:

Ja, ik lees dit hoor Juul. Ben een trouwe volgster van het Amerika avontuur.
    Maar Suzet was écht een zandmonster, die vrat zelfs peuken uit het zand :(
    Als Bente maar half zo erg is, is het al erg.. haha.

Geniet nog lekker van alles Marc & Suzet!
    Liefs, Mandy

• 05 April 2016 - 07:46

Alinda:

Echt heerlijk hoor! Geniet er nog even van

• 06 April 2016 - 11:16

Sandea:

Lieve Juul,
    Dat was het eerste waar ik aan dacht toen ik deze blog las. Die vieze Suzet, die heeft haar beste genen door gegeven, haha !
    Ik lees zeker alles mee. Prachtig zo'n vakantie.
    Veel plezier nog Marc en Suzet , het zullen jullie laatste dagen wel zijn daar.