Bijna op reis - Reisverslag uit Assen, Nederland van Suzet, Marc, Bente & Tessel Veldman - WaarBenJij.nu Bijna op reis - Reisverslag uit Assen, Nederland van Suzet, Marc, Bente & Tessel Veldman - WaarBenJij.nu

Bijna op reis

Door: Suzet

Blijf op de hoogte en volg Suzet, Marc, Bente & Tessel

08 Maart 2016 | Nederland, Assen

Nou... Daar zit ik dan, ik schrijf de eerste blog!
De auto is ingepakt, het uitzwaaicommité staat klaar.
Als Tessel wakker is (en dat kan elk moment zo zijn) dan gaan we echt op reis!
Via deze blog zal ik om de paar dagen een update plaatsen en een paar foto´s, zo kunnen jullie een beetje mee reizen!
Liefs!!

  • 08 Maart 2016 - 15:48

    Julia :

    ...wat zal ik jullie missen!
    Een hele veilige reis en een schitterende vakantie gewenst.
    Geniet van deze bijzondere ervaring.
    Kijk al uit naar de volgende blog. ..

  • 08 Maart 2016 - 16:46

    Lucette:

    Hè lieve collega,
    Veel plezier en een goede reis.
    Geniet heel veel van de vakantie en van elkaar.
    Liefs

  • 08 Maart 2016 - 20:23

    Liesbeth:

    Lieverdssss
    Fijne Vakantie!
    Genietse!
    Ik Ga Zeker Alles Volgen Van Jullie Reisverslag!!!
    Liefsssss Tante Lies :):):)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzet, Marc, Bente & Tessel

Daar gaan we dan op reis naar Amerika, met de camper van Chicago naar Los Angeles.

Actief sinds 07 Maart 2016
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 6391

Voorgaande reizen:

07 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

09 Maart 2016 - 09 April 2016

Roadtrip Amerika

Landen bezocht: