Dag 15 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Suzet, Marc, Bente & Tessel Veldman - WaarBenJij.nu Dag 15 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Suzet, Marc, Bente & Tessel Veldman - WaarBenJij.nu

Dag 15

Door: Suzet

Blijf op de hoogte en volg Suzet, Marc, Bente & Tessel

24 Maart 2016 | Verenigde Staten, Las Vegas

Dag 15 williams - Las Vegas 23 maart

Vanmorgen om 09:00 vertrokken uit Williams om over een deel van de route 66 naar Las Vegas te rijden. Route 66 was een rustige weg dus kon ik mooi ook een paar kilometers rijden, gaaf hoor om zo'n groot ding te besturen! Onderweg paar keer de camper aan de kant gezet om een paar filmpjes te maken met de go-pro. Daarna over de snelweg door naar Las Vegas en daar reden we over de strip naar onze camping. Wouw! Je komt hier ogen te kort! Wat een gebouwen in alle soorten en maten! Vanavond lekker even een stukje gelopen de strip, morgen een uitgebreider verhaal we zitten nu ff bij de Mac omdat de camping geen WiFi heeft...

• 24 Maart 2016 - 07:37

Liesbeth:

Niet gaan gokken hoor!!!
    Geniet ze!
    Liefssss x

• 24 Maart 2016 - 07:41

Martje :

Hallo lieverds ,wat stoer van jou Suzet om ook te rijden in de camper geweldig hoor zie het helemaal voor me .
    Wat mooi om te lezen dat jullie zo genieten ,en dat alles goed gaat.
    Wij genieten mee door de mooie verslagen die jij schrijft en de WhatsAppjes .
    Nog heel veel plezier samen .Veels liefs en dikke knuffel voor Bente en Tessel .xxxx.

• 24 Maart 2016 - 14:04

Julia:

Prachtige foto van jou achter het stuur Suus! Topper ben je hoor dat je dat durft!!!
    ( Moest trouwens wel de laptop op de kop draaien om em te zien hihihi...)