Dag 11 en 12 - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Suzet, Marc, Bente & Tessel Veldman - WaarBenJij.nu Dag 11 en 12 - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Suzet, Marc, Bente & Tessel Veldman - WaarBenJij.nu

Dag 11 en 12

Door: Suzet

Blijf op de hoogte en volg Suzet, Marc, Bente & Tessel

21 Maart 2016 | Verenigde Staten, Page

Dag 11 en 12 Page, Arizona 19 en 20 maart

Omdat het hier zulks heerlijk weer is, het weekend is en ons plekje op de camping prachtig hebben we besloten om
Nog even te blijven hier. Zaterdag heerlijk in de zo'n gezeten, ging een beetje te hard! Marc en ik beide wat verbrand... Zaterdag heerlijk dagje camping gehad! Lekker de camper even schoongemaakt, Marc en Bente hebben samen de was gedaan. Nog even gefacetimed met Christian en Manon maar het Wifi is hier slecht dus halverwege hield het opeens op, afgesproken om zondag weer te proberen. Marc wil graag motorracen kijken bij de Mac omdat het wifi daar beter is en dan kunnen Bente en Timon elkaar ook ff zien want die missen elkaar zo! 's avonds nog weer heerlijk gebbqt met het overgebleven vlees. Zondagochtend eerst naar de Glen Canyon Dam geweest, een enorme stuwdam, indrukwekkend! Daarna doorgereden naar de Mac helaas was het wifi daar ook niet al te best waardoor het Marc het motorracen niet kon, gelukkig deed facetime het wel en konden wij even bellen met Timon! Wat was dat leuk! Vanmiddag wilden we graag naar Antelope Canyon, helaas was dat alleen met een jeeptour te bereiken en nogal prijzig en leek het ons niet handig om een jeeptour door het zand te doen met twee kleine kids.... Marc nog weer gebeld met Roadbear want naast dat de kachel het niet doet kunnen we het water in de camper ook niet meer warm krijgen... we zouden teruggebeld worden maar nog steeds niets gehoord... morgen maar weer een telefoontje aan wagen.... Vanmiddag even hout gekocht voor ons vuurtonnetje op onze camperplaats, vanavond samen met Marc een heerlijk wijntje gedronken bij het vuur naast onze camper, wat is het camping hier toch fijn!

• 21 Maart 2016 - 06:48

Liesbeth:

Lekker Genieten! :)

• 21 Maart 2016 - 16:55

Suzet, Marc, Bente & Tessel Veldman:

hé ik zie dat ik ook kan reageren! Hij heeft maar de helft van het verslag weergegeven, ik heb het vanmorgen opnieuw getypt, hoop dat nu alles er op staat!!
    Erg leuk om al jullie reacties te lezen hihi....

• 21 Maart 2016 - 17:25

Julia:

..ja hoor! Nu is alles te lezen (kregen we trouwens niet opnieuw bericht van) ha ha..
    Naast het vele reizen, de parken nu ook het campingleven proeven: gezellig samen..vuurtje..wijntjuh...:
    Mmmmmmm!!!!!!!!!!!!

• 21 Maart 2016 - 19:11

Wim:

Was spannend met de Moto Gp Lorenso nr 1 Ducati ook erg snel. Jammer dat niet alles goed functioneerd in de camper. Lekker genieten!!!!!!!

• 22 Maart 2016 - 07:33

Martje:

Lekker genieten van de vakantie .Doei doei .