Dag 29 en 30 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Suzet, Marc, Bente & Tessel Veldman - WaarBenJij.nu Dag 29 en 30 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Suzet, Marc, Bente & Tessel Veldman - WaarBenJij.nu

Dag 29 en 30

Door: Suzet

Blijf op de hoogte en volg Suzet, Marc, Bente & Tessel

08 April 2016 | Verenigde Staten, Los Angeles

Dag 29 Los Angeles - Malibu 6 april

Vanmorgen op de camping aan het strand al begonnen met schoonmaken van de camper. Keukenkastjes, oven, magnetron, gasstel, toilet etc. Geen idee of het zo grondig moet of dat eigenlijk alleen maar de bezem erdoor moet maar ik vind het een prettig idee om de camper netjes achter te laten. Kinderen en Marc lekker naar buiten en ik aan de poets. Het was eigenlijk ook zo klaar dus ben ik ook nog heel even op het strand geweest. Daarna reden we weer naar de camping in Malibu, hier zit het verhuurbedrijf van Roadbear waar we de camper naar toe brengen namelijk dichtbij. Op de camping de kids lekker in bed gedaan en wij ff met een biertje naar buiten, zonnetje zat een beetje achter de wolken (dus nog even lekker bruin bakken zit er de laatste dagen niet in) maar de temperatuur was aangenaam en dus lekker even genieten zo... Daarna de koffers weer tevoorschijn gehaald en die ingepakt. 's avonds voor de laatste keer gekookt in de camper.....

Dag 30 Malibu - Los Angeles 7 april

Vanmorgen op tijd de wekker gezet, de laatste spullen in de koffers, bedden afgehaald, kastjes en koelkast helemaal leeg en een doekje erdoor, de laatste afwas en de bezem erdoor en toen was de camper van binnen klaar. Op de camping nog even het afvalwater gedumpt en vlak bij het verhuur bedrijf de camper volgetankt en toen was ie echt helemaal klaar om ingeleverd te worden. Best gek want na 4 week voelt het toch een beetje als onze camper. Op 2 mijl na hebben we 4400 mijl gereden dus zo'n 7000 kilometer. Mensen van Roadbear hebben de camper gecheckt, wat gelukkig goed was en toen konden we de camper echt verlaten. Om 11:00 werden we naar het hotel gebracht. Na een uur rijden kwamen we aan bij het Hilton op LA Airport. Klinkt heel luxe maar we hebben een gewone standaard kamer wat niet verschilt van andere hotels. Van binnen is het hotel wel mooi en luxe (en duur wat eten betreft) Er zit wel een heerlijk zwembad bij maar helaas was het bewolkt en regende het waardoor het zwemmen toch niet aantrekkelijk was. Daarom hebben we heerlijk op de kamer gehangen en terwijl Tessel sliep keken wij naar een live achtervolging (wat op meerdere zenders werd uitgezonden) van inbrekers door Hollywood. Na een dik uur had de politie ze te pakken, het duurde allemaal behoorlijk lang en het ging allemaal een beetje traag, dus behoorlijk saaie tv maar omdat het live was en in de buurt toch grappig om te zien. Vanavond lekker gegeten bij Denny's, erg lekker en niet duur, beetje jammer dat we dat pas de laatste dag hier ontdekken. Nu in de lobby (want op de kamer hebben we geen wifi) even het verslag online zetten en dan lekker op bed. Morgen om 10:30 onze tijd (19:30 jullie tijd) vliegen we naar Chicago. Daar stappen we over op de vlucht naar Amsterdam. Daar hopen we zaterdag om 09:20 aan te komen, voor ons (gevoel) is het dan eigenlijk 00:20 dus eigenlijk slaan we een beetje een nacht over. Ik hoop dat we nu wel een basisnet voor Tessel hebben dan kan zij in ieder geval een groot deel van de vluchten slapen en Bente red zich wel met een kussentje en een kleedje in de stoel. We zullen zien!! Tot de volgende keer, dan hopen we weer in NL te zijn!!

• 08 April 2016 - 07:00

Liesbeth:

Wat`n een geweldige vakantie hebben jullie gehad zeg!!!
    heb met veel plezier jullie verslagen gelezen en ff op kaart me gekeken!
    Lieverdssss Fijne Veilige Terug Reis!
    Welkom Home xxxxxxxxxx

• 08 April 2016 - 07:01

Julia:

Bedankt voor je leuke en gezellige verslagen Suus!
    Ontzettend veel zin om jullie allemaal weer te zien!
    We hopen jullie vlucht te volgen via flightradar en kijken uit naar zaterdagmorgen
    Nogmaals een hele goede en veilige reis

• 08 April 2016 - 08:06

Mandy:

En dan zit het er alweer op.. wat hebben jullie veel gezien zeg! Ik ben heel benieuwd naar alle foto's. Nu eerst een goede vlucht gewenst en veilig thuis voor zaterdag!
    Liefs, Mandy

• 08 April 2016 - 08:24

Martje :

Wat weer een mooi reisverslag ,Suzet bedankt het was smorgens het eerste wat ik deed even kijken of

er een mail is .
    Wat hebben jullie een geweldige vakantie gehad .Maar wij zijn blij dat wij jullie zaterdag in Nederland

weer zien .Een veilige en goede reis terug .Marc zegt altijd mam de Grote Reisleider gaat mee .Liefs Mam .

• 08 April 2016 - 17:48

Manon:

Ondertussen zijn jullie vast al op het vliegveld...
    Nu zit het er gewoon op. Gek hoor, dat zo'n maand zo lang kan duren maar toch eigenlijk ook weer voorbij vliegt.
    Hele goede reis en tot snel!!