Dag 27 en 28 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Suzet, Marc, Bente & Tessel Veldman - WaarBenJij.nu Dag 27 en 28 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Suzet, Marc, Bente & Tessel Veldman - WaarBenJij.nu

Dag 27 en 28

Door: Suzet

Blijf op de hoogte en volg Suzet, Marc, Bente & Tessel

07 April 2016 | Verenigde Staten, Los Angeles

Dag 27 Malibu - Los Angeles 4 april

Vanmorgen op tijd uit bed gegaan, snel aangekleed en gegeten en toen op weg naar Los Angeles naar de Universal Studio's. Ik had gelezen dat het verkeer in LA erg druk is daarom zijn we vroeg op pad gegaan en dat was maar goed ook want inderdaad er rijden ontzettend veel auto's! En dan bestaan sommige wegen zelfs ook nog uit 8 banen! Rond 10:00 (was ook de openingstijd) waren we bij de Studio's. Eerst hebben we studio tour gedaan. Daar kon je met een soort treintje langs stages, decors en filmsets etc. Super leuk om te zien! Een gedeelte van New York is nagebouwd, we zijn door filmsets gereden van Jurrasic Park, Jaws, End of the World, verschillende western films, erg leuk allemaal! Helaas voor de meiden (vooral voor Bente want Tessel schrok meer van het gegil van Bente) zaten er ook een paar hele spannende stukken tussen, als ik dat geweten had, had ik Marc wel alleen laten gaan en had ik wel met de meiden gewacht ofzo... Maar goed ze waren toch mee en zo hebben we Jurrasic Park gezien in 4D waarbij je van alle kanten aangevallen wordt door Dinosaurussen, en we hebben een stuk van The fast and the furius gezien in 4D waarbij er veel lawaai en geweld was. Arme kids, wij vonden de ervaring wel leuk maar voor de meiden was het echt niet leuk. Ook kregen we nog een scene te zien waar we in de metro waren en de hele boel instort met water en vuur en veel lawaai. Levensecht, voor ons leuk omdat we weten dat het nep is, grappig om te zien hoe ze dat dus doen! We vonden daarna gelukkig ook deel van het park wat geschikt is voor kleuters, Bente ging met Marc in een kindertractie wat op zich heel leuk was maar na vanochtend vond Bente alles eng en wilde er voordat het ding amper begonnen was met draaien al uit, helaas moest ze nog een aantal rondjes wachten, gelukkig was papa erbij! Daarna heeft ze nog heerlijk gespeeld op de glijbaan, gelukkig echt iets wat ze heel erg leuk vind!
Tegen het einde van de middag gingen we naar de camping, en wouw! ik dacht dat de vorige camping mooi was maar nu staan we echt aan het strand! En wat voor strand! Bente kan hier heerlijk in het zand spelen! En morgen misschien even in het water! We zijn even op het strand geweest en reden toen naar Santa Monica, daar is een hele leuke pier! Heel gezellig! Daarna nog even door de winkelstraat geslenterd, altijd leuk!

Dag 28 Los Angeles 5 april

Vanmorgen zijn we naar Rodeo drive geweest in Beverly Hills een straat met allemaal dure winkels als Channel, Prada, Dolce & Gabana etc. Marc hoopte hier ook nog dikke vette mooie auto's te spotten, helaas viel dat een beetje tegen. Daarna reden we door naar Hollywood, we wilden graag de walk of fame zien en het Hollywood sign vastleggen, helaas is deze stad niet erg camper vriendelijk en konden we nergens een parkeerplek vinden! Dus gingen we maar weer terug naar de camping met een heerlijk middagje zon in het vooruitzicht. Maar helaas, terwijl het in de stad bloedje heet was (27 graden en geen zuchtje wind) was de camping en omgeving omgeven door een dikke mistbank. Toen Tessel haar middagslaapje had gedaan zijn we maar naar de Ikea gereden, er zijn de afgelopen weken wat spullen gesneuveld en die moet je zelf aanvullen aangezien veel keukengerei bij de Ikea wegkomt en deze in de buurt zat daar dus maar heen gegaan. En daar was het weer heerlijk weer! Heel apart. De Ikea was wel anders als bij ons, ik vond het hier echt een rommeltje en we hadden besloten om daar onze avondmaaltijd te nuttigen maar helaas viel ook dit tegen, waar we bij ons een mooi restaurant hebben in de Ikea hadden ze hier een klein keukenblokje en serveerden alleen zweedse balletjes met een schep aardappelpuree, pizza punt en hotdogs.... Helaas geen echt maaltijd maar het moest er maar mee door. Marc heeft de auto van buiten nog even afgespoeld vlakbij de camping en morgen gaan we dan weer naar de camping in Malibu waar we de camper van de binnenkant gaan schoonmaken en de koffers inpakken....

• 07 April 2016 - 07:35

Martje:

Weer een mooi verslag ,jammer dat Bente en Tessel het niet leuk vonden .
    Succes met het schoonmaken en inpakken ,ook wel weerfijn om naar huis te gaan .
    Ik vind het wel weer fijn dat jullie naar huis komen .Jullie hebben een super vakantie gehad ,en wij konden meegenieten erg fijn was dat .Bedankt daarvoor .
    een dikke kus voor Bente en Tessel . Veel liefs van ons xxxx

• 07 April 2016 - 11:37

Lenie Hoogers:

Hoi Suzet, Marc, Bente en Tessel,

Wat hebben we genoten van jullie reisverslagen en jullie van de reis! Veel gezien!
    Nu de vakantie bijna voorbij, ik wens jullie een behouden terugreis en gauw tot ziens! groet Lenie.

• 07 April 2016 - 18:02

Jakob :

Super reis volgens mij . Goede reis terug

• 07 April 2016 - 18:24

Julia:

Hee lieve schatten! Ook wij hebben genoten van jullie reisverslag.
    Top om op zo'n manier mee te reizen.
    Natuurlijk ook genoten van de vele (soms nachtelijke) appjes.
    Een maand is lang hoor! !!
    En nu dan jullie laatste vakantiedag.
    Geniet nog maar even van het zeer luxe hotel waar jullie de rest van de dag en nog een nachtje verblijven.
    Ook van ons een hele goede reis gewenst en zullen bidden voor een behouden aankomst .
    Dikke kus

• 07 April 2016 - 20:13

Alice:

Wat hebben we genoten van de reisverslagen!
    Heerlijk om zo met jullie mee te genieten!
    Een hele goede reis gewenst!
    Liefs Alice