Dag 5 - Reisverslag uit Golden, Verenigde Staten van Suzet, Marc, Bente & Tessel Veldman - WaarBenJij.nu Dag 5 - Reisverslag uit Golden, Verenigde Staten van Suzet, Marc, Bente & Tessel Veldman - WaarBenJij.nu

Dag 5

Door: Suzet

Blijf op de hoogte en volg Suzet, Marc, Bente & Tessel

14 Maart 2016 | Verenigde Staten, Golden

Dag 5: Oakley (kansas) - Golden (denver) 13 maart

Vanmorgen werden we weer wakker in de regen, maar hoera! het was al 08:00, de jetlag is weg (?)
Rond een uur of 09:00 gingen we weer de weg op. We hadden voor vandaag niet zoveel kilometers op de planning staan. Dan konden de meiden ook gewoon even lekker spelen en op bed hun middagslaapje doen ipv de autostoeltjes. Om 1 uur waren we al op de geplande camping. Omdat het nog wel heel vroeg was wilden we eigenlijk nog wel een klein stukje verder, de volgende camping is 1 uur en 10 minuten rijden en ligt midden in de rocky mountains in de sneeuw! Helaas bleek na een telefoontje (waar we al erg lang in de wachtrij stonden) dat het daar druk was en de camping vol stond. Maar nu zitten we ook op een prachtige camping! We konden een rots op klimmen en konden mooi over denver uitkijken. En het is hier heerlijk weer! Terwijl de lasagne in de oven staat zit ik hier buiten in het zonnetje aan de picknick tafel met een lekker wijntje deze blog te typen! De kinderen spelen hier heerlijk op het gras. Een heerlijk vakantie gevoel!!!
Morgen gaan we even kijken hoe het loopt en waar we terecht komen. Of we in 1 keer de rocky mountains doorgaan of dat we daar nog een stop en een overnachting maken... Jullie lezen het in de volgende blog!
-xxx-

• 14 Maart 2016 - 06:26

Manon:

Dat klinkt als echt vakantie! Heerlijk!
    Heb je nu wel genoeg zomerkleren mee?
    Komt er binnenkort ook weer een update mét foto's?
    Veel plezier morgen/vandaag!

Liefs, Manon

• 14 Maart 2016 - 07:10

Julia:

Terwijl mijn broodje en een kop koffie voor me staan en de gordijnen nog zitten zit ik aan tafel jullie blog te lezen
    Heerlijk dat jullie het zo naar de zin hebben en zo van de vakantie genieten
    Jammer dat het' foto's plaatsen onder de blog' nog steeds niet lukt
    Fijne dag en tot de volgende blog, we kijken er weer naar uit!

Kus mama

• 14 Maart 2016 - 07:52

Martje :

Wat weer leuk om dit lezen , vind het erg fijn dat jullie dit doen .Fijn dat jullie zo genieten nog veel plezier samen .Veel liefs en een dikke knuffel voor Bente en Tessel . Gr van mam en ook van pa natuurlijk .xxxx.

• 14 Maart 2016 - 09:11

Liesbeth:

Moi Laiverdssss
    Wat`n mooie land is dat zeg!
    doe me btj aan canada denken(2003 tante geweest)
    lees met plezier jullie verslag en foto`s
    Doeiiii veldmoeske`s :)

• 14 Maart 2016 - 11:27

Esther:

Wat leuk om te lezen!!! En wat fijn dat jullie zo genieten!!! En wij genieten zo ook een beetje mee via de blog!!! Kan niet wachten op de volgende