Dag 4 - Reisverslag uit Oakley, Verenigde Staten van Suzet, Marc, Bente & Tessel Veldman - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Oakley, Verenigde Staten van Suzet, Marc, Bente & Tessel Veldman - WaarBenJij.nu

Dag 4

Door: Suzet

Blijf op de hoogte en volg Suzet, Marc, Bente & Tessel

13 Maart 2016 | Verenigde Staten, Oakley

Dag 4: Grain Valley - Oakley (Kansas) 12maart

Meiden vanmorgen om 06:00 en 06:15 wakker, de jetlag trekt al weg, ik (suzet) ben nog wel wakker midden in de nacht, hoe gezellig is het dan om even te appen met je moeder... haha...
Om 08:00 gingen we de weg weer op, de planning was om 600 kilometer te rijden. We bleven bijna 600 kilometer lang op de zelfde weg. Vanmorgen reden we weg in de regen, en hoe verder we kwamen hoe mooier het werd! Om half drie kwamen we aan op de camping. Ik voel me af en toe net alsof ik ergens een filmdecor binnen rijdt/stap. Het blijft bijzonder om hier te zijn! Vanavond lekker gegeten in een steakhouse naast de camping. Verder zitten hier nog twee tankstations waarvan eentje bemand is en eentje verlaten en verder is er hier niks.
Morgen gaan we niet heel lang rijden, hebben we de middag lekker met de kinderen, even wat anders als rijden!

  • 13 Maart 2016 - 06:10

    Liesbeth:

    Wauwwww
    lees met veel plezier jullie reisverslag en kijk ff op kaart waar jullie zijn!
    have fun !
    Laiverdssss x

  • 13 Maart 2016 - 08:56

    Julia:

    ..en ik vind het natuurlijk net zo gezellig die app'jes ❤
    ( zelfs als jij daar 's avonds appt en het hier midden in de nacht is en ik er wakker van wordt! Tja...mijn geluid zet ik natuurlijk niet uit nu..

  • 13 Maart 2016 - 11:45

    Martje :

    Wat weer mooi geschreven Suzet , fijn om te lezen dat het goed gaat .Geniet er maar lekker van met elkaar als gezin .Veel liefs Mam .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Oakley

Suzet, Marc, Bente & Tessel

Daar gaan we dan op reis naar Amerika, met de camper van Chicago naar Los Angeles.

Actief sinds 07 Maart 2016
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 6355

Voorgaande reizen:

07 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

09 Maart 2016 - 09 April 2016

Roadtrip Amerika

Landen bezocht: